Tandartspraktijk Houben M.H.J.A. Houben, tandarts J. Does, tandarts Severenplein 25 c 6225 AZ Maastricht 043 - 36 30 154
Spoed
© Mondiger.nl
Soms heeft u een tandarts nodig buiten onze openingstijden. Denk daarbij vooral aan nabloedingen, ongevallen en hevige pijnklachten. De tandartsen in onze regio hebben zich verenigd in de Tandartsenkring Maastricht om ook op die momenten zorg voor u te kunnen bieden. Buiten onze openingstijden is er altijd een dienstdoende tandarts die u kunt bellen. De door hem geleverde hulp zal alleen spoedhulp inhouden. Mocht bijvoorbeeld een klein stukje van een tand afbreken en u heeft geen pijnklachten, is het vaak beter te wachten tot onze praktijk weer geopend is omdat aan de spoeddienst extra kosten zijn verbonden. Spoedhulp moet u doorgaans contant betalen. Ook wordt u vriendelijk verzocht uw verzekerings-papieren, een lijst van door u gebruikte medicijnen en een identiteitbewijs mee te nemen. Voor spoedgevallen binnen onze openingstijden verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen: 043 - 36 30 154
Spoedgevallen In geval van nood of spoed buiten onze werktijden kunt u altijd terecht bij de dienst-doende tandarts via het centrale tandarts- nummer: 0900 - 4 24 34 34
www.tandartsenmaastricht.nl www.tandartsenmaastricht.nl
Spoed
© Mondiger.nl
Soms heeft u een tandarts nodig buiten onze openingstijden. Denk daarbij vooral aan nabloedingen, ongevallen en hevige pijnklachten. De tandartsen in onze regio hebben zich verenigd in de Tandartsenkring Maastricht om ook op die momenten zorg voor u te kunnen bieden. Buiten onze openingstijden is er altijd een dienstdoende tandarts die u kunt bellen. De door hem geleverde hulp zal alleen spoedhulp inhouden. Mocht bijvoorbeeld een klein stukje van een tand afbreken en u heeft geen pijnklachten, is het vaak beter te wachten tot onze praktijk weer geopend is omdat aan de spoeddienst extra kosten zijn verbonden. Spoedhulp moet u doorgaans contant betalen. Ook wordt u vriendelijk verzocht uw verzekerings- papieren, een lijst van door u gebruikte medicijnen en een identiteitbewijs mee te nemen. Voor spoedgevallen binnen onze openingstijden verzoeken wij u telefonisch c ontact met ons op te nemen: 043 - 36 30 154
www.tandartsenmaastricht.nl www.tandartsenmaastricht.nl